Kik vagyunk?

Az MR Közösségi Lakásalap Közhasznú Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a Magyar Református Szeretetszolgálat által alapított nonprofit szervezet.
A Társaság a magyarországi bérlakáspiac új szereplője. Meglevő ingatlanportfoliójának kezelése mellett kiemelt feladatának tartja, hogy a magyar bérlakás-rendszer fejlődésében aktív szerepet vállaljon.
Az MR Közösségi Lakásalap lehetőségként és fontos feladatként kezeli modellértékű közösségi lakhatási koncepciók kidolgozását és gyakorlatba ültetését. Munkánkat szakmai partnereinkkel együttműködve végezzük.

Kit keresünk?

Számviteli/pénzügyi-, vagy közgazdasági területen szerzett legalább 2 éves tapasztalattal rendelkező lelkes kollégát.

Főbb feladatok

  • Részletvevői állomány ügykezelése során nyilvántartások vezetése, segítő együttműködés biztosítása a társterületekkel, külső partnerrel.
  • Pénzügyi kötelezettségek teljesítését érintő információk, adatok, kimutatások gyűjtése és figyelemmel kísérése, határidőre történő feldolgozása.
  • Részletveői befizetések nyomon követése, lekönyvelésükben, beazonosításukban történő aktív részvétel, tájékoztatás nyújtás a díjfizetések alakulásáról és az egyenleg állásáról. ​
  • Ügyfél megkeresések, panaszok (írásban vagy telefonon történő), illetve külső partnertől érkező megkeresések megválaszolása, problémák kezelése, tájékoztató levelek készítése.
  • Ügyfél- és szerződésgondozással kapcsolatos teendők ellátása, szerződésmódosítást eredményező események nyomon követése, dokumentálása, rögzítése a szakrendszerekben.
  • Hagyatéki eljárásokkal kapcsolatos ügyintézés, adminisztratív feladatok ellátása.

Elvárások

  • Középfokú gazdasági végzettség
  • Pénzügyi/számviteli-, vagy gazdasági területen szerzett 2 éves tapasztalat
  • Középszintű Excel tudás
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek
  • Ügyfélközpontú gondolkodás
  • Akkurátus, precíz munkavégzés
  • Problémafelismerő és -megoldó készség
  • Nyugodt, kiegyensúlyozott, együttműködő személyiség
  • Azonosulni tud a szervezet céljaival

Előnyt jelent

  • Felsőfokú pénzügyi- és/vagy számviteli végzettség.
  • Ügyfélbefizetések kezelésében szerzett tapasztalat.
  • Vállalati rendszerekben szerzett jártasság.

Amit kínálunk

  • Home Office lehetőség a próbaidőt követően
  • Cafetéria
  • Dinamikus, barátságos, eredményorientált csapat
  • Közös célokért dolgozunk
  • Szakmai fejlődést jelentő, változatos feladatok
  • Versenyképes jövedelem
  • Határozatlan idejű munkaszerződés
  • Stabilitás, megbecsülés