Kik vagyunk?

Az MR Közösségi Lakásalap Közhasznú Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a Magyar Református Szeretetszolgálat által alapított nonprofit szervezet.
A Társaság a magyarországi bérlakáspiac új szereplője. Meglevő ingatlanportfoliójának kezelése mellett kiemelt feladatának tartja, hogy a magyar bérlakás-rendszer fejlődésében aktív szerepet vállaljon.
Az MR Közösségi Lakásalap lehetőségként és fontos feladatként kezeli modellértékű közösségi lakhatási koncepciók kidolgozását és gyakorlatba ültetését. Munkánkat szakmai partnereinkkel együttműködve végezzük.

Kit keresünk?

Keressük agilis, precíz és empatikus munkatársunkat, aki szívesen dolgozna a nonprofit szektorban.

Főbb feladatok

  • Bérlői, illetve részletvevői állomány ügykezelése során nyilvántartások vezetése, segítő együttműködés biztosítása a társterületekkel.
  • Ügyfél- és szerződésgondozással kapcsolatos teendők ellátása, szerződésmódosítást eredményező események nyomon követése, dokumentálása, rögzítése a szakrendszerekben.
  • Ügyfélmegkeresések, panaszok (írásban vagy telefonon történő) megválaszolása, problémák kezelése, tájékoztató levelek készítése.
  • Hátralékkal rendelkező ügyfelekkel telefonon, illetve levélben történő kommunikáció folytatása; megállapodások megkötése, mindezek adminisztrációja.
  • Fizetési késedelembe esett ügyfélállomány figyelése, felszólító levelek, felmondó levelek generálása, azok kiküldésével járó feladatok ellátása.
  • Végrehajtási, fizetési meghagyásos és hagyatéki eljárások indításához kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása.
  • A pénzügyi kötelezettségek teljesítését érintő információk, adatok, kimutatások gyűjtése és figyelemmel kísérése, tájékoztatás a díjfizetések alakulásáról és az elmaradt befizetések állásáról.

Elvárások

  • Minimum középfokú végzettség
  • Követelés-kezelési területen szerzett legalább 2 éves tapasztalat
  • Ügyfélközpontú gondolkodás
  • Magabiztos ügyfélkommunikáció
  • Akkurátus, precíz, hatékony munkavégzés
  • Alap szintű számítógépes ismeretek - Excel/Word
  • Problémafelismerő- és megoldó készség
  • Nyugodt, kiegyensúlyozott, együttműködő személyiség
  • Azonosulni tud a szervezet céljaival

Előnyt jelent

  • Vállalati rendszerekben szerzett jártasság
  • Pénzügyi-, vagy számviteli végzettség és tapasztalat
  • Jogi területen szerzett gyakorlat

Amit kínálunk

  • Home Office lehetőség a próbaidőt követően
  • Cafeteria
  • Céges rendezvények
  • Dinamikus, barátságos, eredményorientált csapat
  • Közös célokért dolgozunk
  • Versenyképes jövedelem
  • Határozatlan idejű munkaszerződés
  • Stabilitás, megbecsülés
  • Képzésekkel/tréningekkel, változatos feladatokkal támogatjuk a szakmai fejlődést