Kik vagyunk?

Az MR Közösségi Lakásalap Közhasznú Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a Magyar Református Szeretetszolgálat által alapított nonprofit szervezet.
A Társaság a magyarországi bérlakáspiac új szereplője. Meglevő ingatlanportfoliójának kezelése mellett kiemelt feladatának tartja, hogy a magyar bérlakás-rendszer fejlődésében aktív szerepet vállaljon.
Az MR Közösségi Lakásalap lehetőségként és fontos feladatként kezeli modellértékű közösségi lakhatási koncepciók kidolgozását és gyakorlatba ültetését. Munkánkat szakmai partnereinkkel együttműködve végezzük.

Kit keresünk?

Magasépítési/épületgépészeti/épületvillamossági végzettségű kollégánkat, aki szereti az ingatlan gazdálkodással járó feladatok sokszínűségét.

Főbb feladatok

  • Éves és eseti lakóingatlan ellenőrzés, mind bérelt mind üres ingatlanoknál.
  • Közmű szolgáltatók ellenőrzéseinek biztosítása üres ingatlanok esetében.
  • A karbantartási és a felújítási feladatok koordinálása és ellenőrzése.
  • Projektmenedzsment feladatok, építés-, szerelés-, beruházási közbeszerzés és közbeszerzésen kívüli munkák menedzselése, lebonyolítása.
  • Vállalkozási szerződések gondozása.
  • Karbantartási, beruházási tervek készíttetése, ajánlatok ellenőrzése, költségvetések készítése.
  • Garanciális és szavatossági ügyek kezelése.
  • Teljesítési igazolások, felmérések, számlák ellenőrzése.
  • Általános ügyintézési és adminisztrációs feladatok, FM szoftver kezelése.

Elvárások

  • Szakirányú felsőfokú végzettség (építész- vagy építőmérnök/épületgépész mérnök/villamosmérnök) vagy technikus.
  • 3-5 év operatív gyakorlat karbantartás, felújítás menedzselésében.
  • Ügyfél kezelésben szerzett tapasztalat.
  • Gépkocsi vezetői engedély megléte és saját gépjármű.
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek.
  • Határidők pontos betartása, terhelhetőség.
  • Rendszerszemlélet, analitikus gondolkodásmód.
  • Önálló, precíz munkavégzés, ugyanakkor együttműködő személyiség.
  • Képes azonosulni a szervezet céljaival.

Munkavégzés helye

Budapest, Pest vármegye, Nógrád vármegye vagy Fejér vármegye, Győr-Moson-Sopron vármegye, Komárom-Esztergom vármegye, Veszprém vármegye, Vas vármegye, Zala vármegye vagy Hajdú-Bihar vármegye, Szabolcs-Szatmár-Bereg vármegye, Jász-Nagykun-Szolnok vármegye vagy Baranya vármegye, Somogy vármegye, Tolna vármegye

Előnyt jelent

  • Szociális segítő vagy gazdasági területen szerzett diploma.
  • Személyes ügyfélkapcsolati és/vagy referensi tapasztalat

Amit kínálunk

  • Dinamikus, barátságos, eredményorientált csapat
  • Közös célokért dolgozunk
  • Szakmai kihívást jelentő, változatos feladatok
  • Versenyképes jövedelem, Cafeteria
  • Határozatlan idejű munkaszerződés
  • Stabilitás, megbecsülés