Kik vagyunk?

Az MR Közösségi Lakásalap Közhasznú Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a Magyar Református Szeretetszolgálat által alapított nonprofit szervezet.
A Társaság a magyarországi bérlakáspiac új szereplője. Meglevő ingatlanportfoliójának kezelése mellett kiemelt feladatának tartja, hogy a magyar bérlakás-rendszer fejlődésében aktív szerepet vállaljon.
Az MR Közösségi Lakásalap lehetőségként és fontos feladatként kezeli modellértékű közösségi lakhatási koncepciók kidolgozását és gyakorlatba ültetését. Munkánkat szakmai partnereinkkel együttműködve végezzük.

Kit keresünk?

Budapesti régiónk feladatainak koordinálására kiváló szervezési készségekkel rendelkező, műszaki végzettségű kollégánkat keressük.

Főbb feladatok

  • Az ingatlanokkal kapcsolatos feladatok régiós szinten történő megszervezése, működtetése.
  • Az ingatlanok ellenőrzése, és az egyéb ingatlanokkal kapcsolatos feladatok szervezése, lebonyolítása.
  • Életveszély elhárítási, vagyonbiztonsági és gondnokoltatási feladok ellátásának biztosítása.
  • Az ingatlanokkal kapcsolatos műszaki folyamatok és elvégzett munkák ellenőrzése, teljesítés igazolása.
  • A vonatkozó jogszabályok alapján a bérbeadói felelősségbe tartozó karbantartási és felújítási feladatok ellátása, a bérlői felelősségi körbe tartozó karbantartási feladatok elvégzésének felügyelete, támogatása.
  • A Társaság tulajdonában lévő ingatlanokra vonatkozó karbantartási, felújítási feladatokra, tervek előkészítése, a tervek megvalósításának szervezése, koordinálása.
  • Kapcsolattartás külsős műszaki szolgáltatókkal, kivitelezőkkel, alvállalkozókkal, közműszolgáltatókkal, önkormányzatokkal és közös képviselőkkel, feléjük történő adatszolgáltatás.
  • Költségvetés készítése a helyszíni hibafelmérés alapján a tervezett hibajavítási és egyedi megrendelések teljesítéséhez.
  • A régióba tartozó munkatársak útvonalainak, elvégzett feladatainak, és kilométer elszámolásainak felügyelete, ellenőrzése, jóváhagyása.

Elvárások

  • Műszaki végzettség
  • 3-5 év operatív gyakorlat karbantartás, felújítás menedzselésében
  • Magas szintű számítógépes ismeretek
  • Határidők pontos betartása, terhelhetőség
  • Rendszerszemlélet, analitikus gondolkodásmód
  • Önálló, precíz munkavégzés, és együttműködő személyiség
  • Tudjon azonosulni a szervezet céljaival

Előnyt jelent

  • Felsőfokú műszaki végzettség
  • Lakáskezelésben / gazdálkodásban szerzett gyakorlat
  • Vállalati rendszerekben szerzett jártasság

Amit kínálunk

  • Dinamikus, barátságos, eredmény orientált csapat
  • Közös célokért dolgozunk
  • Szakmai kihívást jelentő, változatos feladatok
  • Versenyképes jövedelem, Cafeteria
  • Határozatlan idejű munkaszerződés
  • Stabilitás, megbecsülés