NET Bérlőknek
Számlázással kapcsolatos kérdések
Szeretnék információt kapni azzal kapcsolatban, hogy van-e fizetési elmaradásom és ha igen, akkor mennyi. Milyen módon kérhetek erről információt és hol?
Erre a kérdésre kizárólag a konkrét szerződés ismeretében tudunk választ adni.
Kérdésével, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.
Írhat az ugyfelszolgalat@mrkl.hu vagy az 1300, Budapest, Pf. 152. címre. Munkatársainkat munkanapokon 8 és 17 óra között elérheti a +36 1 795 5100-as telefonszámon.
A levelekben mindenképp tüntesse fel, telefonos ügyintézéshez pedig készítse elő hatjegyű ügyszámát!
Részletfizetés kérhető-e a tartozásra?
Erre a kérdésre kizárólag a konkrét szerződés ismeretében tudunk választ adni. Kérdésével, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.
Írhat az ugyfelszolgalat@mrkl.hu vagy az 1300, Budapest, Pf. 152. címre. Munkatársainkat munkanapokon (H-K-CS: 8:00-16:30, SZ: 8:00-18:00, P: 8:00-15:00) elérheti a +36 1 795 5100-as telefonszámon. A levelekben mindenképp tüntesse fel, telefonos ügyintézéshez pedig készítse elő hatjegyű ügyszámát!
Kérhetek-e csekkpótlást?
Igen.
Kérdésével, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.
Írhat az ugyfelszolgalat@mrkl.hu címre, vagy az 1300, Budapest, Pf. 152. postafiókba. Munkatársainkat munkanapokon (H-K-CS: 8:00-16:30, SZ: 8:00-18:00, P: 8:00-15:00) elérheti a +36 1 795 5100-as telefonszámon..
A levelekben mindenképp tüntesse fel, telefonos ügyintézéshez pedig készítse elő hatjegyű ügyszámát!
Milyen számlaszámra kell utalni, mit kell a közlemény rovatba írni?
Bérleti díj befizetést az MR Lakásalap Nkft. OTP Banknál vezetett 11784009-22237817-00000000 számú bankszámlájára kell teljesíteni. A közlemény rovatban kérjük tüntesse fel bérlőazonosítóját.
Kérhetem-e más névre a számlát?
Számlát kizárólag a bérlő nevére tudunk kiállítani.
A bérleti díjat tudom fizetni online?
Bérlőinknek lehetősége van online, bankkártyás befizetést indítani, melynek felülete az alábbi linken érhető el: Online befizetés – MR Közösségi Lakásalap Nkft. (mrkl.hu)
Adatmódosítással kapcsolatos kérdések
Lehet-e másik levelezési címet megadni?
Amíg a bérleti szerződése él, nem lehetséges másik levelezési címet megadni. Kizárólag bérleménye címére küldünk ki levelet Önnek.
Mi a teendőm, ha huzamosabb ideig nem a bérleményben tartózkodom?
Ha két hónapot meghaladó ideig a bérleményen kívül tartózkodik a bérlő, akkor ezt előzetesen, írásban kell jeleznie az ugyfelszolgalat@mrkl.hu vagy levélben a 1300 Budapest, Pf. 152. címen.
Ingatlanvisszavásárlással kapcsolatos kérdések
Visszavásárolható még az általam bérelt ingatlan? Ha igen, akkor meddig?
A visszavásárlási jog azt a Bérlőt illeti meg, aki eredetileg az ingatlan tulajdonosa volt. A Bérlőt a tulajdonjog-bejegyzés ranghelyének alapjául szolgáló kérelem iktatási dátumát követő hetvenkettedik hónap utolsó napjáig illeti meg a visszavásárlási jog.
Közeli hozzátartozónak van lehetősége megvásárolni az általam bérelt ingatlant?
Erre nincs mód, csak a bérlőnek, aki eredetileg tulajdonosa volt az ingatlannak, van lehetősége megvásárolni az általa bérelt ingatlant. A visszavásárlás során ugyanis csak az eredeti tulajdonjogi viszonyok állíthatóak vissza.
Mi a pontos menete a visszavásárlásnak?
A visszavásárlási jogot a Társaságunk felé írásban benyújtott, egyoldalú visszavásárlási nyilatkozattal lehet gyakorolni, melyben egyértelműen meg kell jelölni, hogy Ön/Önök, mint Bérlő/Bérlők, élni kívánnak a törvényben biztosított és az ingatlannyilvántartásba bejegyzett visszavásárlási jogukkal az ott megjelölt feltételek szerint.
Kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz, hogy tájékoztatást és mintanyilatkozatot küldhessünk Önnek.
Írhat az ugyfelszolgalat@mrkl.hu címre, vagy az 1300 Budapest, Pf. 152. postafiókba. Munkatársainkat munkanapokon (H-K-CS: 8:00-16:30, SZ: 8:00-18:00, P: 8:00-15:00) elérheti a +36 1 795 5100-as telefonszámon.
A levelekben mindenképp tüntesse fel, telefonos ügyintézéshez pedig készítse elő szerződésszámát.
Jár kedvezmény a vételárból?
A vételárból nincs lehetőségünk kedvezmény nyújtására, mert a vételár jogszabályban meghatározott.
Lakhatási hozzájárulással kapcsolatos kérdések
Bejelenthetem-e az általam bérelt ingatlanba az élettársamat, házastársamat, más hozzátartozót?
Bérlő az Ingatlanba csak a házastársát vagy élettársát, saját, illetve házastársa vagy élettársa nevelésében álló, családi pótlékra jogosító gyermeket, továbbá a családi pótlék összegének számítása szempontjából figyelembe vett gyermeket fogadhatja be. A bejelentést a Bérlő előzetesen írásban kell, hogy jelezze és szükséges hozzá a Bérbeadó előzetes írásbeli hozzájárulása.
Elköltözött egy családtag, hogy kell kijelenteni az általam bérelt ingatlanból?
A jogszerűen együttlakó személyek szívességi lakáshasználónak minősülnek, akiknek lakáshasználati jogosultságáról Bérlők a jogszabályi keretek között szabadon dönthetnek. Az Ingatlanban jogszerűen tartózkodó személyek tekintetében történő változást Bérlő köteles haladéktalanul Bérbeadó felé írásban bejelenteni.
A bérlő a Kormányhivatal illetékes csoportjánál személyesen kezdeményezze a lakcímrendezési eljárást.
Amennyiben kérése lenne, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.
Írhat az ugyfelszolgalat@mrkl.hu vagy az 1300, Budapest, Pf. 152. címre. Munkatársainkat munkanapokon (H-K-CS: 8:00-16:30, SZ: 8:00-18:00, P: 8:00-15:00) elérheti a +36 1 795 5100-as telefonszámon.
A levelekben mindenképp tüntesse fel, telefonos ügyintézéshez pedig készítse elő hatjegyű bérlőazonosítóját!
Lejárt a lakcímkártyám(on szereplő tartózkodási hely érvényességi ideje), hogyan kell megújítani?
Kérjük, küldje meg Társaságunk részére a Lakcímbejelentő lap nyomtatványt, hogy hozzájárulhassunk megújításához.
Hozzájárul-e az MR Lakásalap Nkft. hogy nevelőszülő legyek?
Hozzájárulásunk biztosításához az ügyhöz kapcsolódó rendelkezésre álló összes dokumentum másolatát küldje meg részünkre. Hozzájárulásunkat a körülmények ismeretében tudjuk megadni.
Közös költséggel kapcsolatos kérdések
Ha tartozás van, kinek és hogyan kell rendezni?
A bérleti időszak alatt a bérlőt terhelő tartozásokat a bérlőnek kell megfizetnie.
Van-e részletfizetési lehetőség?
Javasoljuk, ha anyagi lehetőségei megengedik, h továbbra is fizesse a szerződése szerinti közös költségét a nagyobb összegű díjtartozás felhalmozásának elkerülése érdekében.
A közös költséggel kapcsolatos fizetési feltételekről a társasház közös képviseletével tud egyeztetni.
Felmondhatják-e a szerződésemet a tartozás miatt?
Abban az esetben, igen, ha hat havi hátralékot halmoz fel.
Műszaki problémával kapcsolatos kérdések
Hiba keletkezett az általam bérelt ingatlanban, hol tudom bejelenteni?
A műszaki problémát a hiba észlelésekor azonnal jelezni kell műszaki partnerünknek az alábbi elérhetőségeken.
Hol tart az általam bejelentett hiba javítása, mikor készül el?
A bejelentett műszaki hiba javítása felől a +36 1 795 5100 telefonszámon vagy az ugyfelszolgalat@mrkl.hu címen érdeklődhet. Munkatársainkat munkanapokon (H-K-CS: 8:00-16:30, SZ: 8:00-18:00, P: 8:00-15:00) elérheti.
Hibajavításra szólítottak fel, szeretnék határidő hosszabbítást kérni, lehet-e?
A határidő meghosszabbítását az ugyfelszolgalat@mrkl.hu vagy a 1300 Budapest, Pf. 152. címen írásban kérheti.
Lakhatatlanná vált az ingatlan, kaphatunk-e csereingatlant?
Kérdésével, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.
Írhat az ugyfelszolgalat@mrkl.hu vagy az 1300, Budapest, Pf. 152. címre. Munkatársainkat munkanapokon (H-K-CS: 8:00-16:30, SZ: 8:00-18:00, P: 8:00-15:00) elérheti a +36 1 795 5100-as telefonszámon.
A levelekben mindenképp tüntesse fel, telefonos ügyintézéshez pedig készítse elő hatjegyű bérlőazonosító!
A csatorna bekötése kinek a költsége?
Az ingatlanba történő csatorna bekötése az MR Lakásalap Nkft felelősségkörébe tartozó munkálat.
Kéményellenőrzést hogyan kell kérni?
A katasztrófavédelem rendszeresen ellenőrzi a kéményeket. Bármikor kérhető rendkívüli ellenőrzés a 1818-as telefonszámon (9-es menüpont).
Bővíthetem-e az ingatlant, amit bérlek?
Minden változtatási szándékot írásban kell előzetesen jelezni az MR Lakásalap Nkft felé. Amennyiben kérdése van, keresse ügyfélszolgálatunkat.
Egyéb
Hogyan kaphatok tulajdonosi hozzájárulást a közmű átírásához?
A közműszolgáltatótól beszerzett szükséges nyomtatványokat el kell juttatni az MR Lakásalap Nkft. részére az ugyfelszolgalat@mrkl.hu vagy az 1300 Budapest, Pf. 152. címre.
Kérhetek-e szerződés másolatot?
Igen, postai úton írásban vagy e-mailben kérhető.
Elhalálozás esetén ki örökli meg a bérelt ingatlant? A bérleti szerződés megmarad-e?
Örökölni nem lehet az ingatlant, mivel az nem a bérlő tulajdona. A bérleti szerződést az arra jogosult személy folytathatja. Egyéb esetben lezárjuk a szerződést.
A Bérlő halála a bérleti jogviszonyt nem szünteti meg, a lakásbérleti jogot a Bérlővel annak életében együtt lakó házastársa vagy élettársa, a Bérlő, illetve a Bérlővel még életében együtt lakó gyermeke folytathatják. Ebben az esetben az eredeti szerződéses jogviszony – a Bérlő személyében bekövetkezett változással – jogfolytonossá válik.
Hogyan lehet felmondani a bérleti szerződést?
Írásban benyújtott, nyilatkozat útján. Amennyiben adott hónap 15. napjáig történik a bejelentés, akkor a következő hónap utolsó napjával, amennyiben 15-e után, akkor a következő 2. hónap utolsó napjával szűnik meg a bérleti jogviszony. A megszűnésig mindent ugyanúgy fizetnie kell tovább a bérlőnek.
Lakás felújítási támogatást vehetek-e igénybe a bérelt ingatlanra?
Nem lehet, mert az MR Lakásalap Nkft az ingatlan tulajdonosa.
Tartozás miatt megszűnt a bérleti szerződésem. Ebben az esetben köthetek-e újat?
Írásban kell kérvényezni. A szerződést társaságunk a körülmények figyelembevételével vizsgálja felül.
Vállalkozás székhelyeként szolgálhat-e a bérbe vett ingatlan?
Igen, szolgálhat. Minden esetben az MR Lakásalap Nkft -nak engedélyeznie szükséges. A bérlőnek írásban kell kérelmezni a vállalkozás adatainak és TEÁOR számának megadásával. A vállalkozásnak az ingatlanban is kell működnie, valamint bérlőnek, bérlőtársnak vagy jogszerűen együttlakónak tulajdonosnak kell lennie a vállalkozásban, gazdasági vagy egyéb érdekeltséggel (pl. képviselői, tagi) kell rendelkezzen benne.
NET Részletvevőknek
Számlázással kapcsolatos kérdések
Részletfizetés kérhető-e a tartozásra?
Erre a kérdésre kizárólag a konkrét szerződés ismeretében tudunk választ adni. Kérdésével, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.
Írhat az ugyfelszolgalat@mrkl.hu vagy az 1300, Budapest, Pf. 152. címre. Munkatársainkat munkanapokon (H-K-CS: 8:00-16:30, SZ: 8:00-18:00, P: 8:00-15:00) elérheti a +36 1 795 5100-as telefonszámon. A levelekben mindenképp tüntesse fel, telefonos ügyintézéshez pedig készítse elő hatjegyű ügyszámát!
Szeretnék információt kapni azzal kapcsolatban, hogy van-e fizetési elmaradásom és, ha igen, akkor mennyi. Milyen módon kérhetek erről információt és hol?
Erre a kérdésre kizárólag a konkrét szerződés ismeretében tudunk választ adni.
Kérdésével, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.
Írhat az ugyfelszolgalat@mrkl.hu vagy az 1300, Budapest, Pf. 152. címre. Munkatársainkat munkanapokon (H-K-CS: 8:00-16:30, SZ: 8:00-18:00, P: 8:00-15:00) elérheti a +36 1 795 5100-as telefonszámon.
A levelekben mindenképp tüntesse fel, telefonos ügyintézéshez pedig készítse elő hatjegyű ügyszámát!
Kérhetek-e csekkpótlást?
Igen. A csekkpótlás iránti igényt az MR Lakásalap Nkft.-nak kell megküldenie.
Milyen számlaszámra utalhatok, mit kell a közlemény rovatba írni?
Vételárrészlet befizetést a Maradványvagyon-hasznosító Zrt. 10032000-20092294-00000093 számú bankszámlaszámlájára kell beutalni, a közlemény rovatban kérjük, tüntesse fel ügyszámát.
Ingatlanvásárlással kapcsolatos kérdések
Hogyan kell végtörleszteni?
Kérdésével, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.
Írhat az ugyfelszolgalat@mrkl.hu vagy az 1300, Budapest, Pf. 152. címre. Munkatársainkat munkanapokon (H-K-CS: 8:00-16:30, SZ: 8:00-18:00, P: 8:00-15:00) elérheti a +36 1 795 5100-as telefonszámon.
A levelekben mindenképp tüntesse fel, telefonos ügyintézéshez pedig készítse elő hatjegyű ügyszámát!
Eladható-e az ingatlan?
Igen, azzal a kitétellel, hogy a vételárból Maradványvagyon-hasznosító Zrt. felé fennálló tartozásrészt kell először rendezni.
Hogyan tudhatom meg, hogy törölték-e már a jelzálogot?
Kérdésével kérjük, forduljon a területileg illetékes földhivatalhoz.
Átvihető-e másik ingatlanra a tartozás?
A részletfizetés időtartama alatt nem vihető át a tartozás.
Adatmódosítással kapcsolatos kérdések
Lehet-e levelezési címet megadni?
Igen, mert részletvételes ügyfélnek nem kell feltétlenül az ingatlanban laknia. A változtatást az összes tulajdonos aláírásával írásban kell kérni.
Elhunyt a tulajdonos, hogyan kell bejelenteni, milyen papírt kell beküldeni?
Írásban kell bejelenteni (az ugyfelszolgalat@mrkl.hu vagy a 1300 Budapest, Pf. 152. címen) a halotti anyakönyvi kivonat másolatával.
Egyéb
Közös költség tartozásom van a bérleti díjas időszakról, kinek kell azt kifizetni?
Az ügyfélnek kell kifizetnie a közös képviselő részére. Amennyiben időközben a tartozás rendezésre került, akkor ez ügyben a Maradványvagyon-hasznosító Zrt-vel kell a kapcsolatot felvenni.
Szeretném eladni a telek egy részét, ez lehetséges-e?
Abban az esetben van erre lehetőség, ha a vételárból rendezi a Maradványvagyon-hasznosító Zrt. felé fennálló tartozását teljes összegben.
CSOK-ot, hitelt, lakás felújítási támogatást szeretnék felvenni, lehet-e?
CSOK-ot, felújítási támogatást fel lehet venni, hitelt nem. Az említett esetekben kérelem szükséges a banktól a ranghelycserére.
Lakcím bejelentéshez kell-e hozzájárulást kérni?
Nem kell, mivel az ügyfél a tulajdonos.
Végrehajtást jegyezhetnek-e az ingatlanra?
Igen.
Ha végrehajtás alatt van az ingatlan el is árverezhetik?
Az ügyfél tulajdonába kerüléstől 3 évig nem, 3 év után viszont elárverezhető az ingatlan.
Válás esetén módosítható-e a tulajdonhányad?
Kérdésével, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.
Írhat az ugyfelszolgalat@mrkl.hu vagy az 1300, Budapest, Pf. 152. címre. Munkatársainkat munkanapokon (H-K-CS: 8:00-16:30, SZ: 8:00-18:00, P: 8:00-15:00) elérheti a +36 1 795 5100-as telefonszámon.
A levelekben mindenképp tüntesse fel, telefonos ügyintézéshez pedig készítse elő hatjegyű ügyszámát!
Kiadhatom-e albérletbe az ingatlant részletvevő tulajdonosként?
Igen, kiadható és be is lehet jelenteni a bérlőt a lakcímre.
Szükséges-e az MR Lakásalap Nkft. hozzájárulása az Otthonfelújítási Programban történő részvételhez?
Nem, a Otthonfelújítási Program Lakossági energiahatékonysági beruházások megvalósításához” című (RRF-REP-10.13.1-24 azonosító jelű) felhívással összefüggésben a programban történő részvételhez az MRKL hozzájárulását nem kell beszerezni.
Fizetésrendezési és együttműködési megállapodással (FEM) kapcsolatos kérdések
Miért kaptam a tájékoztatólevelet?
A 274/2018. (XII. 21.) rendelet értelmében minden, legalább 6 havi vételárrészlet tartozást felhalmozott részletvevő lehetőséget kap az egyösszegben esedékessé vált tartozásának megfizetéséhez fizetési könnyítés igénybevételére, fizetésrendezési és együttműködési megállapodás megkötésével.
Tudomásomra jutott a fent hivatkozott jogszabálymódosítás lépett életbe, fogok kapni erről tájékoztatást, nyomtatványt?
Minden érintett (6 havi tartozást felhalmozott) ügyfelünknek postai úton továbbítjuk a módosításról, illetve azzal összefüggésben szükséges teendőkről szóló tájékoztatólevelet és a nyilatkozatot, amelynek megfelelő kitöltése és határidőn belül történő visszaküldése a fizetésrendezési és együttműködési megállapodás megkötésének feltétele.
Hova kell a nyilatkozatot visszaküldeni?
A nyilatkozatot leadhatja személyesen ügyfélszolgálati irodáinkban, vagy postai úton elküldheti az 1300 Budapest, Pf. 152. címre.
Mennyi lesz a törlesztőrészlet összege?
Részletfizetés választása esetén a havi törlesztőrészletek összege a tartozás összegének (az elmaradt vételárrészletek, az egyösszegben esedékessé vált vételárhátralék és a kapcsolódó járulékok), valamint a részletvételi jogviszony létrejöttekor a vételárrészletek megfizetésére megállapított határidő (futamidő vége) figyelembevételével kerül megállapításra.
6 hónapon belül egyösszegben nem tudom visszafizetni a tartozás összegét, lehet-e hosszabb a fizetési határidő?
Fizetési könnyítésként lehetőség van részletfizetés választására. A tartozás részletekben való törlesztésének határideje nem lehet későbbi, mint a részletvételi jogviszony létrejöttekor a vételárrészletek megfizetésére megállapított határidőnek a moratórium időtartamával meghosszabbított határideje.
A tulajdonostárssal/tulajdonostársakkal nem tartom a kapcsolatot, egyedül is nyilatkozhatok?
Amennyiben legalább egy részletvevő hiánytalanul kitöltve, határidőben visszaküldi a nyilatkozatot, lehetőség van a fizetésrendezési és együttműködési megállapodás megkötésére.
Végrehajtási jog került bejegyzésre az ingatlan tulajdoni lapjára (lefoglalásra került az ingatlan), akkor is nyilatkozhatok?
Igen, Ön tehet nyilatkozatot, azonban felhívjuk szíves figyelmét, hogy amennyiben a végrehajtási eljárást nem társaságunk kezdeményezte, az ingatlan végrehajtási eljárás keretében történő esetleges árverezése miatt kötelesek vagyunk az állam nevében a végrehajtási eljárásba bekapcsolódni, mint zálogjogosulti képviselő, függetlenül attól, hogy Ön az ingatlan vételárrészleteit fizeti-e, vagy nyilatkozatot tesz fizetésrendezési és együttműködési megállapodás megkötése érdekében.
Nyilatkozata az alapügyet nem befolyásolja, azaz amennyiben az alapügy szerinti követelések más módon nem teljesíthetőek, a végrehajtó jogosult az ingatlant árverés útján értékesíteni, függetlenül attól, hogy Ön tett-e nyilatkozatot vagy kötött-e fizetésrendezési és együttműködési megállapodást.
Milyen futamidővel lehet részletfizetést kérni?
A tartozás részletekben való törlesztésének határideje nem lehet későbbi, mint a részletvételi jogviszony létrejöttekor a vételárrészletek megfizetésére megállapított határidőnek a moratórium időtartamával meghosszabbított határideje.
Mennyi az összes tartozásom?
A tartozás összege az elmaradt vételárrészletek, az egyösszegben esedékessé vált vételárhátralék és a kapcsolódó járulékok összegéből tevődik össze. Fennálló tartozásával összefüggésben kérjük, keresse ügyfélszolgálatunkat a 06 1 795 5100-as telefonszámon.
Nem kaptam meg a nyilatkozatot, mi a teendőm?
Kérjük, keresse ügyfélszolgálatunkat a 06 1 795 5100-as telefonszámon.
Online befizetéssel kapcsolatos kérdések
Lehet befizetést teljesíteni online?
Igen, bérlőink részére elérhető az online fizetési lehetőség a weboldalunkon: Online fizetés – MR Közösségi Lakásalap Nkft.
Milyen díjakat lehet befizetni online bankkártyával?
A bérleti díjat, az óvadékot, a részletfizetési megállapodásban meghatározott részletet.
Azonnal látszik az egyenlegen a befizetés?
Nem, 3 munkanap átfutással jelenik meg az egyenlegen az összeg.
Hiba történt a befizetésnél, mit kell tenni?
Amennyiben minden kötelező adat megfelelően került kitöltésre, viszont a fizetés gombra mégsem kerül átirányításra a felhasználó, vagy bármilyen egyéb hiba lép fel, kérjük forduljon ügyfélszolgálatunkhoz. Munkatársainkat elérheti a +36 1 795 5100-as telefonszámon nyitvatartási időben.
SimplePay „2066 – Kártya nem terhelhető / limittúllépés miatt” hibakódot jelez vissza és meghiúsul a bankkártyás fizetés
Nincs elegendő fedezet, vagy a napi kártya limit-be nem fér már bele ez a fizetés (a kártya limitet, mindenki saját magánál tudja beállítani a bankjánál.
Mi az a qvik?
A Magyar Nemzeti Bank (MNB) és GIRO közreműködésével kialakított, számlaalapú fizetési megoldás. Tehát nem szükséges hozzá bankkártya adat.
Hogyan működik?
Az mrkl online befizető oldalról, a megújult simple pay fizető oldalra navigálva választható ki a qvik fizetési opció.
Asztali (desktop) online fizetés során, a mi oldalunkról a simple pay oldalra navigálva és a qvik lehetőséget kiválasztva, a befizető számára egy QR-kód kerül megjelenítésre, amelyet beolvasva automatikusan, egy előre paraméterezett utalási képernyőre kerül átnavigálásra a saját mobilbanki applikációjában. A tranzakciót itt egy gombnyomással jóvá is tudja hagyni.
Mobilról történő fizetés során még kényelmesebb fizetési élmény biztosítható, ugyanis QR-kód beolvasása nélkül, az átirányítást követően azonnal a mobilbanki applikációba kerül átterelésre a vásárló, ahol már csak a jóváhagyásra van szükség.